Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

16 Augusti 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

God morgon alla glada!
 
Hoppas ni mår bra idag och kommer få en super fin dag.
Har inga direkta planer idag, jo eller jag har tvättstuga från 19.00 - 22.00, för att kunna tvätta allt som ska med till Gävle är ju dock inte sådär super mycket eftersom det bara är en natt jag ska vara där men jag har ju en tendens att plocka med mig alldeles för mycket kläder bara för en natt också.
 
Får även se vad Nova säger om Gävle.
För är det så att hon vill med så är det stora prinsessan som kommer hit idag och vi sover tillsammans för att ta första bussen imorgon och åka dit och umgås med härliga människor.
Vet inte än hur det blir med Lilja men vill nog tamejtusan ha med henne.
 
Så ska smsa Lilja's pappa och se vad han säger.
Hoppas nog på att han säger att jag kan ha henne i helgen.
Det jobbiga blir nog bara bussresan.
Lilja kommer inte klara av den utan bli extremt uttråkad.
Så det är väl det värsta, men får försöka se till så hon är trött när vi kliver på så hon kanske sover hela bussresan i så fall så att det inte blir massa onödigt skrik och sådär.
Nova är det bara ge en dricka och någon frukt så är hon nöjd.
Hoppas bara på att det blir som JAG vill nu.
 
Vi våldgästar Wicktoria vilket fall som helst.
Men hur många vi blir som våldgästar henne, det är en senare fråga.
Märker ni hur mycket jag saknat den där staden och folket eller?
HELT SJUKT EGENTLIGEN!
 
Nej, få se vad dagen har att erbjuda.
Blir säkert kanske att gå till poolen och simma lite med Lilja & Mamma och så blir det säkert massa parkhäng också, Lilja älskar ju att gå och busa runt utomhus också och det bästa för ett barn enligt mig är att inte behöva sitta inne på hela dagen utan faktiskt kommer ut och leker lite varje dag.
Som jag lärde mig när jag gick på dagis.
Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder.
 
Tamam, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: