Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

14 Augusti 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Tjenare!
 
Igår träffade vi ju Mr.Bästis inne i stan och satt oss på ett café och pratade om allt mellan himmel och jord, riktigt jävla trevligt var det. Vi planerade in lite grejer till framtiden och jag kan inget annat än bli så glad över att ha så fina vänner som verkligen bryr sig och vill se till att jag har roligt och inte tänker så mycket.
 
Vi kom hem runt 22.00 på kvällen och då blev det läggning för Lilja direkt och sen blev det att kolla klart på Wallander filmen och nu när karaktären Stefan är död är det ingen idé att fortsätta, han var ju typ det som gjorde serien precis som Gunvald Larsson gör Beck filmerna.
 
Därefter låg jag och smsade lite med min Therese och annat roligt folk.
Idag vaknade vi vid 06.00 men Lilja somnade om till 11.00 ganska fort.
Så blev en extra sovmorgon idag, så jävla skönt.
 
Pratat med Amar i telefonen nyligen och det slog mig som in i helvete att jag saknar honom, jag har ju egentligen vetat det hela tiden men jag har försökt att inte tänka på det, har liksom försökt tänka honom som vilken människa som helst men efter vårt samtal igår och efter vårt samtal idag så blev saknaden större än vad den någonsin varit. Har inte träffat honom på snart två månader och det känns förjävligt.
Varför ska man förlora folk som man verkligen älskar?
Varför kan inte vi som älskar varandra bara få ha det så bra i livet tillsammans?
Varför kan inte vi bara få vara vi?
 
Nej, denna dag har bara bestått utav bus med Lilja.
Ska se om jag ska ta mig en promenad ut snart också.
En riktig powerwalk med Lilja i vagnen som roar sig själv med det ena och andra.
Vi får se om jag tar den nu eller närmare kvällen så kan mina föräldrar vara barnvakt den stunden jag går ut och går, är ju skönare att gå med musik i öronen och bara kunna tänka på att gå fort än att faktiskt ibland roa sin dotter med att göra ljud som en ko eller hund eller så.
 
Nej, nu ska jag smsa lite med folk.
Men kanske återkommer senare ikväll!
PUSS!

Kommentarer

  • fatima säger:

    Hej, gillar verkligen din blogg och hur du är som person väldigt väldigt stark person som bara borde skita fullständigt i vad andra tycker. folk ger sig på dina svag punkter för att dom är osäkra med sig själva. underbart gullig dotter har du också så himlaaaa söööt hehe. angående dig och amar tycker jag ni ska fortsätta vara ihop lös era problem det kommer göra er starkare. Släpp aldrig nån du älskar jag tror faktiskt ni är menade för varandra! skit grym blogg ge inte upp med bloggandet det är din grej!! :))

    2012-08-14 | 17:43:40
  • maria säger:

    Låter som sunda tankar
    Kram Maria
    Hur går träningen
    Maria

    2012-08-14 | 18:32:10
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här: