Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

13 Augusti 2012 Måndag.

Kategori: Mammalivet

God morgon, god morgon!
 
Vi har varit vakna i ungefär en timme här hemma.
Har hunnit ätit frukost och nu blir det lite mys innan det är dags för att gå ut till parken.
Lilja ska få leka i parken hela dagen och bara få ha det underbart.
Älskade barn! ♥
 
Igår så somnade jag vid 20.00 här hemma men vid 23.00 så började telefonen ringa.
Ganska roligt samtal jag hade då med ett visst pucko, höll ju på att garva sönder mig.
Kanske för att jag var grymt trött och egentligen bara ville sova.
 
Hoppas ni får en fin start på denna vecka.
Laaater!

Kommentarer

  • maria säger:

    desamma tilldig
    Maria

    2012-08-13 | 06:56:36
    Bloggadress: http://www.iahoglund.blogg.se
  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Det måste bli en helg i så fall.. Mycket nu med skola och snart inskolning på förskolan för Sami :)

    Men du kan ju höra av dig.. Alltid när jag verkar vilja så skiter det sig så ah bäst om du hör av dig när du/ni verkligen kan och vill..

    2012-08-13 | 08:49:12
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se

Kommentera inlägget här: