Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

10 Augusti 2012 Fredag.

Kategori: Mammalivet

Hej snyggingar!
 
Nu är internet igång här hemma så nu kommer det bli lite mer uppdatering än vad det blivit på senaste tiden, fast det lär inte alls bli samma uppdatering som förrut, för nu är har min dator gått sönder och det kanske kommer vara svårt att uppdatera hela tiden så som jag gjorde förrut, men jag lovar att jag ska uppdatera så fort och så bra jag bara kan.
 
Gud vad jag saknat att blogga.
Ska bli så kul att komma igång igen.
 
Men nu ska jag busa med mitt hjärta innan det är dags för henne att träffa sin pappa över dagen och då ska jag städa rummet, vika kläder, dammsuga, diska och bara ta hand om hemmet så det är fint och fräscht tills Lilja kommer tillbaka igen.
 
Uppdaterar mer senare om vad som hänt dom senaste dagarna.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: