Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

:)

Kategori: Mammalivet

Nyss pratat med Amar om att jag förmodligen åker till Gävle i helgen.
Han beklagade sig lite och lovade att iallafall komma förbi och säga hej.
Han jobbar ju hela helgen och därför passar jag på att åka just den här helgen dit.
Då vet jag att han och jag liksom inte kommer ses, vi kommer inte umgås som kompisar.
Utan kanske bara behöva hälsa på varandra, som vilket ex par som helst.
Men vi får se hur det blir med den saken.
 
Jag är inställd på Gävle iallafall.
Inställd på att åka dit och umgås med mina fina vänner där.
Ska bli riktigt kul och så som jag längtat efter dom.
 
Nej, nu ska jag lägga in makaronilådan som vi fryst in i ugnen och sen roa min dotter.
Vi hörs när vi råkas.
Massor av kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: