Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

VUXENPOÄNG!

Kategori: Mammalivet

Har tagit en paus ifrån städandet och tvättandet.
Har ungefär två maskiner kvar innan allt är tvättat och sen ska allting torka klart och det ända dåliga med torktumlaren vi har har hemma är att kläderna måste torktumla i ungefär 4 timmar om man lägger in en hel full tvätt i den, så lite jobbigt är det att kläderna inte kommer vara torra förens ikväll och då blir det till att vika allting, har ju inte bara tvättat mitt och Lillfisen's utan mina föräldrars också.
VUXENPOÄNG!


Ikväll blir det korvsoppa till middag, ska försöka titta hur Mamma gör så att jag lär mig och kan laga det själv, jag har ju börjat tycka det är mer eller mindre kul att laga mat nu, kanske för att jag måste? Jag har ingen aning, men vill lära mig arabisk mat också, men problemet med det är ju faktiskt att det oftast tar en jävla massa tid och jag bara har en massa dötid och sånt hatar jag också. Men även det ska jag lära mig en vacker dag, så jag kan bjuda mina föräldrar på den godaste maten som finns i hela världen!

Pratade nyss med Amar i telefonen, har ju slarvat bort min laddare och tänkte kolla om den var hemma hos han, men där var den ej. Vart fasiken kan den vara? Jag hatar att slarva bort laddare och sånt, alltså har ju samma mobil som min Mamma men känns ändå jobbigt att vi måste dela, batteriet har ju inte direkt bra batteri och vi måste ladda den minst en gång om dagen och vi behöver oftast ladda den samtidigt eftersom båda är spelnarkomaner när det kommer till wordfued, haha. Förhoppningsvis hittar jag den.

Nej, nu ska jag väl ta tag i den här jävla städningen igen.
Det är ju inte bara i rummet, eftersom Lillfisen leker över hela lägenheten och jag lovar er att hon inte är en lugn unge utan hon är en riktigt vilding och vill riva ner allt, kasta iväg saker, ta fram varenda leksak som är hennes för att sen ta bort allting ifrån rätta platsen och flytta på det.
Ska även försöka hinna dammsuga och torka golvet, annars får det bli imorgon efter att Lillfisen åkt till sin pappa och jag ändå inte har något bättre för mig.

En cigg och sen börja igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: