Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

VARNING! Lång uppdatering.

Kategori: Mammalivet

Shululu!

Först vill jag börja med att säga att för tillfället mår jag toppen och jag ber verkligen till gud att det blir som jag vill idag på natten, för då kommer allt vara på topp.
Vad det är som kanske ska hända, berättar jag när jag vet säkert hur det blir.
Hoppas gud är på min sida.

Men nu till själva uppdateringen.
I Fredags så började ju dagen som sagt med en massa bus och mys med Lilja, till kvällen blev det att umgås med bästaste bästaste Therese, vi satt hemma hos henne och tog oss några glas och bara hade det allmänt trevligt, det blev en liten spontan kväll sådär men det är allting lika trevligt att umgås med henne.

Lördagen var det dags att bege sig hemåt, för att umgås med alla mina tre favoriter alltså Lilja, Noah och Nova. Dom satt verkligen ett leende på mina läppar, trots allt det mörka som vilade över mig. Men tittade bort och försökte leva för stunden, njuta av att världens bästa dotter, finaste brorssonen och en underbar Nova.
Går ju inte att klaga liksom.
Dom tre badade tillsammans innan det var dags att börja sminka sig och göra sig klar för att åka mot Gävle och träffa Amar, ledsamheten kom på bussen men jag försökte vara stark.

J mötte mig vid bussen, för att Amar stod och laga mat.
Jag struntade i vilket, jag och J gick och småprata lite.

Väl hemma hos Amar blev det att sitta och titta på tv, Amar som var helt färdig la sig och sov och jag och J tittade på en film, vi kollade på Waist deep och Lottery ticket och därefter gick jag in och la mig brevid Amar, väckte honom först, för han ville ge mig en puss. Sötnöt! ♥

Vi vaknade i allafall på Söndagen utvilade och redo för en ny dag, vi åkte runt lite i bilen och när vi väl var hemma igen så blev det bara hem för att sen gå hem till Amar's moster en sväng, fast blev en ganska lång stund. Men jag klagar absolut inte, för jag älskar att vara där.
Allt är verkligen så lugnt och man känner sig verkligen välkommen där.
Vi gick hem så vi hann hem till Big Brother och jag tycker ju mer om Amandus än Jimmy, så glad att Jimmy åkte ut är jag verkligen. Efter Big Brother Live blev det film och den här gången fick det bli Pirhana, så jäkla bäst film och sen blev det till att sova.

Bilder ifrån helgen kommer imorgon.
Är lite upptagen just nu, men återkommer senare.
Bye bye!

Kommentarer

  • Malin mamma till Savannah säger:

    Svar: vad gullig du är :) klart Lilja och Savannah är sötast i världen<3

    2012-04-02 | 23:19:17
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/
  • Malin mamma till Savannah säger:

    Låter som om du haft en bra helg :)

    2012-04-03 | 14:51:02
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: