Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Valet & kvalet.

Kategori: Hate me or love me.

Vet inte om jag klarar av att sluta blogga.
Det är oerhört svårt och trots att bloggen tar mycket tid av mitt liv, även fast jag inte ens sitter vid datorn så tänker jag på vad man kan skriva om, vilka bilder man kan lägga upp med mera.
Så jag tänker nästan hela tiden på min blogg och om vad jag ska skriva.

Har fått några kommentarer att jag inte ska sluta & jag vill inte sluta blogga men först och främst så tar bloggen så himla mycket tid i mitt liv och dessutom så finns det folk som tydligen läser min blogg men ändrar på sanningen till andra personer och jag pallar inte med sånt skit.
Jag känner också att det spelar ingen roll om jag lösenordsskyddar bloggen, för idioterna hittar ändå till bloggen. Minns när jag skapade en annan blogg, för att kunna vara anonym.
Ingen av mina kompisar visste om den, men trots att jag var anonym på den bloggen så hittade folk min blogg och började internetmobba mig iallafall, så jag känner liksom när jag lösenordskyddar så kommer alla ändå få veta lösenordet på ett eller annat sätt, så kan lika gärna ha en öppen blogg.
Jag struntar egentligen i att folk skriver deras patetiska kommentarer om hur ful, äcklig, dum, korkad med mera jag är, för jag vet vad jag är och jag är allt annat än äcklig, korkad och ful.
Dum är vi alla någon gång på ett eller annat sätt.

Jag är i valet eller kvalet om jag ska sluta blogga.
Vet att många ser det här som min chans att få uppmärksamhet, att jag vill veta hur många som bryr sig med mera, men så är inte fallet, utan jag var helt hundra igår på att jag aldrig ville se åt min blogg igen men efter ett dygn med ungefär 17 inloggningar, och börjat skriva saker men sen kommit på att fuck jag ska ju sluta blogga, så känner jag att jag kanske ska fortsätta iallafall.
För bloggen är ju trots allt en del av mitt liv.
En del av mig.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Åh vad bra att du itne slutar!

    Man blir fan beroende av att blogga alltså haha

    Önskar man kunde skriva precis allt i bloggen, men det går ju inte.

    Man får hålla mycket för sig själv.

    2012-04-05 | 16:14:41
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Kat säger:

    Klart du ska fortsätta, älskar att läsa din blogg just för att du vågar vara då öppenhjärtlig..:)!



    Kram på dig!

    2012-04-06 | 08:37:09

Kommentera inlägget här: