Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tröttmössan säger god natt.

Kategori: Mammalivet

Som sagt så vann ju Brynäs sm guld ikväll.
Är skitglad, dock blir det ju inte direkt något firande för min del.
Fast jag gråter ju inte över det, utan är snarare glad över att ta det lugnt.
Brynäs blir 100 år i år och så vinner dom sm guld på det.
Så jävla bäst! ♥

Imorgon så har jag och Lillfisen en date med Jenni och hennes flickor.
Vi ska äta frukost på Lindex, inte varje dag man gör det.
Så ska bli riktigt trevligt och dessutom träffar jag ju inte henne så ofta.
Men äntligen så träffas vi.
Få se om Amar kommer ihåg att ringa och väcka mig.
Han har ju en tendens att glömma sånt, när han själv jobbar på morgonen.
Men det är väl bara hålla tummarna för att han kommer ihåg.
Men ska även be Pappa väcka mig, så att vi kommer iväg i tid.

Nej, har varit trött hela jävla dagen och nu äntligen kan jag sova och dessutom kan jag sova så jävla bra eftersom för det första så vann ju Brynäs sm guld ikväll och dessutom så har jag pratat en del med en viss person om en del grejer och trots att en del saker fortfarande känns jävligt jobbiga så kan jag inte rå för att jag ändå mår så jävla bra och bara älskar livet för hur livet är just nu.
God natt på er härliga människor och ni alla i Gävle ta det lugnt ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: