Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tråk.

Kategori: Mammalivet

Hade ju en supermysig dag idag, dock blev det ett kort möte med Noah och Lotta och Noah sov ju även hela tiden, lite tråkigt sådär men man kan ju inte alltid få som man vill. Men efter att ha träffat dom så åkte vi till Mamma's jobb och hängde där tills hon slutade och alla barn hon jobbar med är bara så himla gulliga. Blir ju helt förälskad, alla bad mig om hjälp och ville hjälpa till med "bebis" som dom kallar Lillfisen. När hon slutade blev det hem och äta middag och därefter har jag bara tittat på tv och kollat på matchen.

Fett synd att inte Brynäs inte vann ikväll, men förhoppningsvis tar dom det på hemmaplan på Torsdag. Sitter och kollar om det finns biljetter kvar men hittar ingenting så har skrivit till några och fråga om dom kan kolla åt mig, vill ju verkligen gå. Fatta att stå där och så vinner dom! Vilken jävla lycka och glädje det skulle vara, men vill ju gå med någon också men det ordnar sig säkert. Finns många jag kan gå med egentligen, gäller bara att alla inte jobbar. Men aja, nu ska jag invänta Big Brother och vänta på svar ifrån alla som jag smsat och mejlat för att fråga om matchbiljetter, sen får vi väl se om en viss människa behagar sig att höra av sig till mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: