Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till En annan Emelie.

Kategori: Hate me or love me.

En annan Emelie om Bildregn: Bilder som aldrig visats för.:
Brukar följa din blogg, vet ju inte vad det är för problem du har med vissa andra människor du skriver om. Men ville bara säga att jag tycker du är jättesöt och ni är fina ihop!



Hejhej Emelie.
Gud vilken fin kommentar, blev verkligen jätte glad över din kommentar och du gjorde min kväll. Om jag ska vara helt ärlig så har det mycket med hur jag varit förrut att göra, folk dömer mig fortfarande för den personen och går sedan och försöker skvallra till folk jag känner idag om hur jävla dum i huvudet jag var förrut. Det är mycket som spelar stor roll men jag försöker kasta dåligt folk, men kommer oftast in nya med tiden. Men du ska veta att din kommentar verkligen gjorde min kväll och jag blev jätte glad. Kram och ta hand om dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: