Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Redo!

Kategori: Mammalivet

Nu är jag färdig duschad och sminkad för att möta snyggisen.
Vet inte dock än vart vi ska sätta oss men vi hittar något när vi väl mötts.
Finns ju hur många fik som helst, men vi båda verkar ha kravet att det  ska vara utomhus med filtar, för vi har så mycket att prata om att vi ändå kommer vilja röka hela tiden om jag känner oss rätt.
Så lika bra att hitta ett utefik med filtar direkt.

Hon är tydligen också klar snart.
Ska börja kolla upp bussar och sådär.
Så jag vet när jag är i stan och vi kan planera när vi ska ses.

Hoppas ni har en fin Onsdag allesammans!




Kommentarer

  • Maria Ester <3 säger:

    Haha, man måste sitta ute när man har mycket och prata om, speciellt för att inte bli snead när man sitter och asgarvar haha :)

    2012-04-18 | 14:42:32
    Bloggadress: http://marialatina.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hej lycka till med jobbsökandet och lägenhet. Tycker mig se att du ändrat lite hur du skriver på bloggen. Låter mer positiv och glad.

    Du kan vara stolt över dig själv och vad du åstadkommit hitintills. Lycka till med allt det är du värd, kram

    2012-04-18 | 20:08:27

Kommentera inlägget här: