Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Redo för Gävle.

Kategori: Resa

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeenare!


Lovade ju att uppdatera innan jag åkte och det gör jag ju.
Har precis sminkat mig klar och ska snart börja packa men jag pallar ju inte, haha.
Hatar att packa, det är så jävla tråkigt, speciellt när man ej har några kläder liksom.
Men whatever, vet inte ens vad jag ska ha på mig idag.
Vill ju ha min nya tröja, men kan man verkligen ha den till rött hår?
(Bild finns i inlägg längre ner)

Får typ hundra sms just nu och jag blir ju nästan galen, haha.
Helt jävla sjukt vad populär man alltid blir när man lämnar Stockholm men inte när man är kvar i staden, så jävla typiskt och ganska lågt av dom människorna.
Vill ni inte träffa mig när jag är i Stockholm, behöver ni inte direkt höra av er till mig när jag ska lämna staden för att få en chans att få följa med, för vet ni vad? Spelar ingen roll hur jävla många gånger ni skriver meddelande och säger: "Såg att du ska till Gävle, vill också bort. Kanske kan hacka på nästa gång?"
Som sagt, ni kan skriva det tusen gånger..
Ni frågar inte hur jag mår, hur det går mellan mig och Amar, hur Lilja mår.
Ni är bara intresserade av att komma iväg, men en sak.
Skulle jag ta med mig någon dit, så är det mina äkta vänner.
Folk jag litar på och som faktiskt hör av sig till mig hela tiden.

Sorry för ett litet utbrott.
Men blir så arg på folk som tror att dom kan komma och gå som dom vill.

Nej, nu blir det att packa även fast jag inte riktigt vill och orkar.
Uppdaterar er när jag är framme i Gävle, snyggingar!



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag tycker att du har bra storlek på dina bröst, inte för små och inte för stora, alldeles lagom, riktigt sexiga tycker jag, ha en bra helg

    2012-04-13 | 14:47:00
  • Therese säger:

    Du kan ha tröjan!

    Hälsa Amar! O ha så skoj!

    2012-04-13 | 14:59:21
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Nja billigast i stan e dom väl inte hehe men inte dyrast heller.. För mina konturer betalade jag 2500:- dom e duktiga där iaf ;-)

    2012-04-13 | 15:21:28
    Bloggadress: http://Http://theycallmejessica.blogg.se
  • Kajsa säger:

    Han tappa mobilen igår efter han varit hos mig på jobbet någongång så ja blev orolig när smset aldrig levererades,men så ringde han från nya numret idag :-)

    2012-04-13 | 15:44:42
  • maria säger:

    tjusigt

    Kram Maria

    2012-04-13 | 16:16:12
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • George säger:

    Vackra bilder !

    2012-04-13 | 18:16:06
    Bloggadress: http://unka.blogg.se/
  • Malin - mamma till Savannah säger:

    fin du är <3

    2012-04-13 | 22:23:24
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: