Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Readhead.

Kategori: Resa

Igår på kvällen så blev det grillning med dom bästa, var så jävla mysigt och underbart dock började jag må dåligt, så var väl inte den trevligaste människan men Amar var bara för gullig, så försökte vara glad och positiv, för trevlighetens skull och dom som faktiskt kom.

Vi somnade när allt folk hade gått och vaknade idag vid tolv och då blev det hem till I & R, där vi pratade lite och R och jag bestämde att hon skulle komma och klippa mig, men jag blev bara mer och mer sugen på att färga håret ju mer tiden gick så när vi väl åkte till Valbo blev det att handla hårfärg, färgen skulle bli rödbrun men blev väl mer åt röda hålet, men jag är nöjd och bild kommer upp senare ikväll. I promise.
Nu ska jag sminka mig lite och därefter lägga upp bild på facebook och sen kommer bild även upp här, så nu får ni inte vänta så länge till, haha.
Vad som händer ikväll vet jag inte, nog bara ta det lugnt och sen imorgon så blir det hemgång på morgonen, inte det roligaste, vill ju verkligen inte åka hem, utan vill vara kvar och bara ha det underbart.
Men Lilja ska till BVC i veckan så lika bra att åka hem.

Laaaaaaaaaaater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: