Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Powernap.

Kategori: Mammalivet

Somnade efter sista inlägget jag skrev.
Vaknade vid kvart över åtta och ville bara sova mer.
Men tvingar mig själv att vara vaken nu.
Annars är man ju vaken hela natten och det är inte bra.

Snart börjar Desperete Housewifes och därefter blir det Big Brother.
Så har lovat mig själv att iallafall vara vaken under dom programmen.

Varför kan jag inte bara skriva ut allting jag känner om människor?
Jag orkar inte mer och jag vill bara skjuta någon i huvudet.
Blir så jävla galen och arg på folk som tror att jag är så dum.
Finns så många jag vill skriva om, så mycket jag vill skriva.

Men lika bra att jag är tyst och säger till dom människorna istället.
Fast dock kommer ju en del människor inte kunna ta sanningen.

Laaaaaaaaaaaaaaater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: