Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Morning peeeps!

Kategori: Mammalivet

Nu är det morgon igen, natten har varit ganska så hyfsad.
Önskar bara att jag hade somnat tidigare då jag är galet med trött nu.
Men förhoppningsvis så sover Lillfisen en lång stund på dagen, så även jag kan vila.
Kunde nog inte sova för jag låg och planerade inför Lördag.
Jag låg där och tänkte på hur kul det ska bli med att få en ny tatuering.
Vad tror ni att jag ska göra?
Någon som har en gissning?
Det är bara Jenni och min Mamma som vet vad som ska göras.
Aa, och så klart tatueraren då men annars så är det en hemlighet.
Men någon av er kanske har en gissning.
Nej, nu ska vi börja denna dag trots tröttheten.
Ha en fin dag så hörs vi senare!

Kommentarer

  • maria säger:

    Morgan och Ola conny

    är nog inte mobbade.

    Dom är annorlunda.

    Väldigt sävliga och sega men det är därför jag älskar dom för jag är motsattsen

    Jag är hysterika och energisk så jag tycker det är underhållande för jag e så faschinerad av hur man kan vara så sega och bondiga.

    Kram Maria

    2012-04-24 | 07:16:30
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: