Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

mobilbloggning

Kategori: Resa

Hoppas ni alla har en fukking glad påsk men då är ni ensamma om det, för här är det ingen glad påsk och jag är trött på det här nu, allt är bara så förutsägbart att jag vill spy. Vill spy på er allihopa, men ingen kommer någonsin kunna krossa mig igen. Jag är stark och mina tårar är inte till för vem som helst. Dra åt helvete jävla pajas, lever mitt liv med im jag älskar sen är det verkligen fuck the rest.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    En bra förälder firar påsk med sitt barn

    2012-04-07 | 09:31:51
  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    You go girl ! :)

    2012-04-07 | 11:17:52
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/
  • Kat säger:

    Oj, vad har hänt..:(? Vem är det som bråkar med dig? Hoppas du kan gå en härlig påskafton hur som helst!



    Kram

    2012-04-07 | 14:10:47
  • maria säger:

    Ditt liv verkligen pendlar.

    Kram Maria

    2012-04-07 | 18:56:20
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: