Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Kategori: Resa

Har inte så mycket tid att skriva, ska iväg till Valbo nu och kolla runt lite och ha det allmänt bäst. Men en sak jag vill säga till alla ni som drar era slutsatser innan ni ens vet något, det står ingenstans att Lilja är med här eller inte, det ända som står om henne är att vi skulle åka hit, men att det blev ändrat men att man kom hit ändå så jag förstår inte riktigt hur du kan fått det till att hon inte är här, därför jag inte skriver om henne så som jag kanske borde är för att jag fått tillräckligt många dryga kommentarer som gör att jag är rädd över att skriva om henne, är rädd att faktiskt något ska hända henne om jag nämner henne mycket, kanske är det patetiskt av mig. Men jag skyddar mitt barn och gör henne redo för verkligheten, finns för henne så som en bra mamma ska göra. Så att säga till mig att jag är dålig förälder visar bara vilken låg självkänsla du själv har, för det är påsk för alla just nu, ni alla firar påsk och äter god mat men en sak. Amar firar påsk nästa vecka pågrund ut av hans religion och då blir det så att jag valt att göra på hans sätt och då firar vi inte påsk förrens nästa helg, men om det nu skulle vara så att Lilja inte vore här så skulle hon vara med sin pappa, som faktiskt tar hand om henne och ger henne föda, tid och rum precis så som jag. Så jag förstår inte riktigt vad du klagar på, är man ensamstående men att pappan är med i bilden så förstår jag inte, varför du och alla andra dömer mig, för att faktiskt göra mitt på min lediga tid då hon är med sin pappa. Fast det förstås, folk har inte tillräckligt med liv själv så dom måste döma mitt utan att ens ha en grund till det. P A T E T I S K T! Skulle inte alls ha blivit ett lång inlägg men var bara tvungen att skriva av mig efter en jävligt irriterande och dryg kommentar jag fick här på bloggen för någon dag sedan.
Vi hörs senare och då berättar jag om gårdagen.
Puss & Kram älsklingar!

Kommentarer

  • Malin - mamma till Savannah säger:

    Förstår inte vad folk får ut av att lägga ner så pass mycket tid som dom gör på att kontrollera alla andras liv.

    Bra att du står på dig gumman<3

    2012-04-10 | 18:35:28
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/
  • Malin - mamma till Savannah säger:

    svar: Vilka hemska människor det finns:/

    Stå på dig raring, du är starkare än dom flesta tror och det är det som gör dig unik och gör att du är du<3

    Sånt ser till och med jag trots att jag inte känner dig

    men skulle vilja lära känna dig och din underbara lilla dotter<3

    henne kan du vara stolt över <3

    2012-04-10 | 21:48:19
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: