Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Längtar tills matchen.

Kategori: Hate me or love me.

Ikväll tar vi guldet Brynäs.
Jag önskar bara att jag vore i Gävle idag, så jag skulle kunna fira fullt ut, här går det ju inte riktigt att fira på samma sätt, jag vill ju ha gemenskapen från Gävle och bara fira tillsammans med alla Gävlebor som bor där, känner inget hat ikväll för jag håller tummarna att dom vinner, jag ber till gud om att Brynäs ska vinna ikväll, dom måste vinna! SM GULD! ♥

Kommentarer

  • Roro säger:

    Ja hoppas av hela mitt hjärta att Brynäs vinner ❤ jag är ingen sportmänniska men senaste dagarna har jag fastnat på hockey hehe

    2012-04-17 | 10:53:01
    Bloggadress: http://gjb.blogg.se/
  • kajsa säger:

    jaa ja hoppas dem vinner,hahaha ironiskt att du e helt insatt i brynäs nu helt plötsligt är de för att dem e nära o ta guld eller bara för att ha nåt att skriva om eller vadå?

    2012-04-17 | 15:31:32

Kommentera inlägget här: