Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Långfredagen.

Kategori: Resa

Hejhej!

Natten har varit tung, har legat och vridit och vänt på mig var och varannan timme. Kändes inte så kul att somna in vid halv sex på morgonen riktigt, Amar gick till jobbet vid åtta på morgonen, han bytte tid så han slipper jobba kväll. Ganska skönt må jag säga, då har vi ju tid att gosa med varandra.

Har precis diskat och ska väl snart börja med frukost här hemma och efter det så blir det att damma, dammsuga, torka golvet ut på en powerwalk och därefter in och lägga mig i ett härligt bad och bara avnjuta denna dag. Hoppas jag hinner klart med allt innan Amar kommer hem, vi får helt enkelt se.

Är mycket att stå, låter som att det inte är mycket och själva städningen är inte mycket, men det är ju saker och människor runt omkring, bland annat mobilen som distraherar mig, men finns även annat. Så får göra det bästa av situationen och det brukar ju funka.

Laaaaaaaater!

Kommentarer

  • maria säger:

    Jag det vara fina saker

    Jag e lite bortskämd, Fick solbrillor idag oxo.



    Har du fått nott ägg ??



    Va snäll du e som städar !!



    Kramiz

    2012-04-06 | 13:34:06
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: