Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lång dag.

Kategori: Mammalivet

Vi åkte ju ner till Sickla köpkvarter efter många och om men.
Även Pappa kom dit, men han mådde dåligt så valde att vila i bilen.
Men vi handlade i över en timme och Lillfisen var på glatt humör hela tiden.

När vi handlade klart, så hade Pappa blivit lite bättre så vi gick även in på Skopunkten.
Pappa hittade två par skor till han och eftersom han är så snäll så sa han välj ett par du också, eftersom det är tag tre betala för två. Alltså få det billigaste paret på köpet, så jag valde ett par.
Hade likadana förra året, men jag älskade dom.

Lillfisen fick även hon lite saker av sin mormor.
Både kläder, mössa och så ett par skor.

När vi var hemma igen så blev det nästan bara att vända.
Jag följde med Pappa till Jula för han skulle fixa lite till sitt jobb.
Han har ju öppnat egen firma nu, så det är mycket att stå i.
Vi åkte även förbi Sickla köpkvarter igen, då jag glömde att ta ut biljetterna först.
Blev även en vända till Martin's jobb.

Men nu är vi äntligen hemma och jag sitter här framför datorn.
Alla på facebook, tjatar om den den där jävla matchen som ska vara idag.
Men jag orkar inte ens ägna min tid åt det idag.
Är helt färdig.

Men ska väl hålla mig vaken till efter Big Brother så jag får säga god natt till Amar.
Trots att han är största puckot i världen, så kan jag inte sluta älska honom.
Som Therese sa igår: Vi både älskar och hatar killar på samma gång.
Vi tjejer klagar på att killar är så komplicerade, men vi är minst lika komplicerade själv.

Nej, nu ska jag fixa lite vitlöksdip och sen invänta Grey's anathomy.
Hoppas ni haft en fin dag.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: