Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lägenhet och jobb sökande.

Kategori: Mammalivet

Sitter och letar jobb och lägenhet i Gävle.
Har börjat komma upp i ganska många poäng på Gavlegårdarna.
Så snart kanske det är min tur.
Ni får hålla tummarna för mig.


Har iallafall gjort intresseanmälan på en lägenhet på Brynäs och två i Andersberg.
Väljer helst att bo på Brynäs, det är mycket närmare till allt men glad bara jag får en lägenhet i Gävle, men bara jag inte hamnar i Bomhus eller Sätra, har bad memories och fel människor bor där.
HA HA HA!

Inget elakt menat om det är så att någon bor där och läser min blogg.
Det är bara mina egna åsikter och jag vill inte bo där.
Men det kanske är jätte bra om man bott där ett tag och känner "rätt"människor.
Aja.

Lillfisen sover för tillfället, men när hon vaknar så blir det att göra henne klar för att åka och träffa våra favoriter Johanna & Sami, vet dock inte vad vi ska göra.
Men det lär vi veta senare.

Laaaaaaaaaaaaaater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: