Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Kyckling med ris och currysås.

Kategori: Mammalivet

Mamma kom hem och vi satt och pratade och kollade lite på gamla bilder.
Jag vill ju skanna in en del gamla bilder och lägga in i datorn.
Lite kul att visa folk man umgicks med förrut hur förjävliga vi egentligen såg ut.
Men det blir inte idag, utan får bli någon dag när jag har tid.

Men efter ett tag kom Pappa hem och Lillfisen började busa runt som aldrig förr.
Hon blev så glad så hon gjorde både det ena och andra som hon vet att hon inte får.
Men efter ett tag gick Pappa igen och jag, Lillfisen och Mamma tog oss ner till ICA.
Vi handlade middagen som får bli kyckling med ris och currysås.
ÄLSKA! ♥

Sådär härligt på en Tisdag.
Imorgon har jag inga direkta planer.
Ska försöka hitta på något.
Någon som vill ses kanske?

Nej, nu ska jag slänga på en maskin och sen börja med maten.
Hörs senare mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: