Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Ju mer ni spottar på mig, dessto snabbare blommar jag.

Kategori: Hate me or love me.

Våga stå för vad du tycker istället för att skriva ut allting på facebook för att få stöd ifrån alla andra, så jävla omoget och barnsligt. Men klart att jag inte är förvånad, för du är ju inte den ända av er som gör det. Vad tror ni egentligen att ni ska få ut av era små patetiska kommentarer? Usch ena dagen står det en sak och andra en annan sak. Men alltså jag skrattar ju bara åt era små försök att sänka mig, förstår ni inte själva att det är er själva ni skämmer ut, har haft så mycket diskussioner med några kompisar om det här och alltså helt ärligt, varenda en säger att det ni är ute efter är uppmärksamhet, uppmärksamheten att någon ska kommentera och tycka synd om er eller tycka att människan ni skriver om är dum i huvudet utan att känna personen. Jag är fullt medveten om att jag skriver om er nu och att alla kan läsa och att jag även kan få kommentarer på det här, men jag har faktiskt tröttnat, finns många saker som jag sagt till er som jag stör mig på eller är fel och då menar jag inte sagt det via facebook och pratat i koder? Utan jag har pratat allvar mer er personligen, men ändå ska ni vara så fega kossor och skriva ut som ni tycker på facebook. Haha. Aja, folk verkar tro att jag är dum men så roligt ska dom inte få ha det. Jag är smartare än så och det folk borde lära sig är att ju mer ni spottar på mig, dessto snabbare blommar jag. Nu har jag fått ur mig lite aggressioner och det var otroligt skönt ska ni veta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: