Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Inväntar Big Brother.

Kategori: Mammalivet

Jag är aptrött men har bestämt mig för att se Big Brother innan jag sover.
Vet inte varför jag promt måste se det, men har bestämt mig för det.
Vågar inte dricka en redbull heller, för då får jag väl världens energi.
Jag vill ju faktiskt sova direkt efter Big Brother så att jag vaknar utvilad imorgon.


Imorgon är det ju dags för match igen och jag SKA se den på någon tv apparat här hemma, Mamma & Pappa får helt enkelt sitta vid en tv och komma överens om vad dom ska se och jag tar den andra, har blivit tillfrågad att sitta ute på en bar och kolla på matchen. Men jag är nog inte helt sugen på det.
Dessutom är jag inte barnledig men framför allt så känner jag inte att jag vill ge mig ut på stan på en Tisdag, det är mitt i veckan då man hellre tar en fika med sina underbara vänner & hur många hejar på Brynäs i Stockholm liksom? Hur många kommer vara ute här och hurra över att dom vann?
Tror nog inte det är många, så jag vill ha en myskväll imorgon.
Med coca cola light och grönsaker och dip och självklart matchen.
Ska ni se matchen imorgon?


Kommentarer

  • Roro säger:

    Orden kommer rakt från hjärtat gumman, menar varenda ord!

    Du är så snäll, verkar att vara en dunder vän ❤

    2012-04-16 | 21:51:52
    Bloggadress: http://gjb.blogg.se/
  • Therese säger:

    från tankaner.com

    Det var ingen typ spelfilm med skådespelare utan en fett skum film, men bra budskap!

    Jaa vi har jättemysigt =)

    2012-04-16 | 22:42:57
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: