Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Igår kväll.

Kategori: Mammalivet

Shulululu!

Gjorde ju middagen igår som bestod av Makaroner med köttfärssås och därefter blev det till att sminka mig lite, för att träffa Emma, vi satt oss och rökte och pratade ute på ett café och hade det allmänt trevlig. Var längesen jag träffade henne, tog till och med sista bussen hem för vi pratade om både det ena och andra, hennes kompis Maria kom även förbi, as härlig brud. Känns skönt att ha fått pratat ut lite.

Ringde Amar när jag kom hem, men sötnosen hade redan somnat, fast förstår ju att han är trött och han behöver ju även sova, så la mig ner och försökte sova, låg och vred och vände på mig var och varannan minut men tillslut så somnade jag och sov tills Lillfisen vaknade.
Hon har haft en jobbig natt.
Vaknat en gång i timmen, vilket har resulterat i att jag sovit som en krata jag också, men förhoppningsvis blir det annorlunda ikväll och hon sover hela natten.

Nu blir det en massa mys.
Senare!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Träffa Emma?? Ni var ju inte ens kompisar längre??

    2012-04-12 | 10:08:58
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: