Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Idioter!

Kategori: Hate me or love me.

Skulle egentligen kunna skriva en hel jävla bok om hur falsk du egentligen är, men vad tjänar jag till det egentligen? Ingenting. Så jag väljer att vara tyst, väljer att hålla det för mig själv. Jag känner inte att jag mår bättre av att få skriva av mig om hur falsk du är, så därför väljer jag att inte göra det.

<
Men nog pratat om den människan nu, nu vidare till nästa.
Att du kan vara så korkad och tro på allt du hör är bara skrattretande, att du ska gå på varenda lögn som folk försöker lura i dig, det är fan patetiskt och som sagt skrattretande.

Från andra personen till tredje personen: Guess you talked about me och att jag ljuger i min blogg om att jag är med Lillfisen eller inte? Då kan du visa vart jag gör det, för det första så står det att jag inte gråter i hennes närhet och nej jag åkte ifrån henne i helgen för att jag mådde så dåligt att jag inte ville att hon skulle få min dåliga energi, har inprincip gråtit hela helgen förrutom när mina vänner försökte få mig att må bra, dom försökte få mig att le. Men det står FÖR FUCK SKULL ingenstans att jag VAR med henne precis den sekunden jag skrev i bloggen. Så snälla, nästa gång du ska snacka om mig i din blogg, tolka inte dina egna versioner av min blogg utan ta reda på fakta först innan du skriver.

Ska vi gå vidare till den fjärde idioten? Ja, varför inte när jag ändå håller på.. Ni får gärna hålla på som ni gör, men show some respect för medmänniskor. Det är faktiskt människor som kan bli sårade av hur ni beter er och som sagt, bete er hur ni vill men försök inte dra med andra i det, utan stå för era egna handlingar och skyll inte ifrån er skulden på någon annan, för det är jävligt lågt.

Finns så mycket jag egentligen vill skriva om många händelser och människor, men lika bra att jag låter bli, lika bra att jag ägnar min tid åt dom som verkligen bryr sig och efter den här helgen så vet jag verkligen vilka det är, ni är verkligen guld värda och jag tackar er för allt ni gjort för mig.
Har verkligen så fina vänner! ♥

Kommentarer

  • Maria Ester <3 säger:

    Tyvärr och äckligt nog är det så att antingen så klagar folk eller så säger dom inget men dom kan aldrig ge en komplimang. Är man stolt över nåt man har gjort så 'skryter man och tror att man är nåt'. Denna Jantelagen som råder får mig att må illa!

    2012-04-24 | 01:31:38
    Bloggadress: http://marialatina.blogg.se/
  • Malin - mamma till Savannah säger:

    Tänk att det finns folk till allt!!!

    Stå på dig gumman så kommer du gå riktigt långt<3<3

    2012-04-24 | 20:51:19
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: