Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

HISS ELLER DISS?

Kategori: Big Brother 2012

Vad tycker ni om att Annica och Marcelo har förlovat sig i huset efter två månader?
För min spelar det ingen roll att dom bara känt varandra två månader, utan det som stör mig är hur han nedvärderar henne med hans hånskratt när hon berättar om något hon tycker att han har gjort fel med, hur han verkar tro sig vara mycket bättre, hur han vill "nega" henne och inte visa känslor.
Usch jag tål inte karln och jag som tyckte om henne.
Nej hon sjönk i mina ögon nu, från stunden hon sa ja till honom.


Han är säkert bara ute efter massa pr, vill bara bli känd och delvis blir han ju det om jag skriver om honom i min blogg och det var den sista människan jag ens ville ägna ett helt inlägg till i min blogg, för jag ogillar honom så skarpt. Alla har vi olika syn på killar och beteendet han har är just det beteendet som jag hatar med killar, att dom tror att dom är mer värda än tjejen, att det är dom som ska ha all respekt även om tjejen gör något bra, en sån kille som skulle kunna fucka ur totalt bara en kille tittade på hans tjej.
Kan komma på tusen saker till, men har inte tid.

HISS ELLER DISS?

Kommentarer

  • Roro säger:

    Dina ord fick mig att ryka och tårfyllda ögon ❤ Du är bara för underbar gumman, har absolut inga ord för att kunna förklara dig! Du är en fin tjej, omtänksam, underbar, snäll, go hjärtat och vad finns det mer att säga om dig? Allt det fina och det underbara går bara att säga om dig!



    Gumman du ska veta att jag alltid finns här för dig även om vi knappt känner varann men det känns så lätt att kunna prata med dig! Känns verkligen att du är en person som man kan lita på ❤



    Jag blir ledsen när nån är ledsen, klarar inte av att se nån ledsen eller sårad. Om jag fick önska mig nåt så skulle jag önska att alla mår bra och aldrig har några problem men tyvärr finns det människor som älskar att trycka ner en men det som inte dödar oss gör oss starkare ❤ finns här och du har mitt nr så du kan alltid veta att jag finns här!

    2012-04-16 | 14:12:36
    Bloggadress: http://gjb.blogg.se/
  • ava miranda säger:

    för tidigt tycker jag. Det känns som att det inte är helt super seriöst efter 2 månader ;o

    2012-04-16 | 14:32:35
    Bloggadress: http://avamiranda.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag tycker iallafall att det är Marcello och Annica som är snyggast i huset.

    2012-04-16 | 17:06:19
  • kajsa säger:

    tack o bock

    2012-04-16 | 18:18:19
  • Jen säger:

    Har hon berättat för honom att hon har en kille på utsidan... Eller hade kanske är mer rätt ord....!

    Gillade oxå henne fram tills jag läste hennes "svärmors" twitter... Hon e inte så snäll och oskyldig....



    Som man bäddar får man ligga....

    2012-04-16 | 18:37:08
    Bloggadress: http://guzelicious.se
  • Roro säger:

    Tack gumman min ❤

    2012-04-16 | 20:45:29
    Bloggadress: http://gjb.blogg.se/
  • Tess säger:

    Jag tycker det är löjligt.. Efter bara 2 månader, och dessutom inne i BB-huset.. Nej det får en DISS av mig. :P



    Btw, Marcelo är såå fin.. ;)

    2012-04-17 | 00:15:25

Kommentera inlägget här: