Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Help me with this.

Kategori: Resa

Blir till att börja packa och fixa sig nu då, för att sen åka mot älskade Gävle.
Så himla skönt att åka tillbaka, jag älskar den staden men hatar dom flesta människor.
Hur kan det finnas så många idioter samlade på samma ställe?
Det är en fråga jag ställer mig.
Men det är väl inget jag kommer få svar på heller.


Har en fråga till er.
Nu när jag har rött hår, kan jag då gå runt med den här tröjan?



Själv är jag lite osäker med tanke på att det inte är något rött i tröjan.
Men vad tycker ni?

Funderar även på att fortsätta färga håret brunt nu när jag får pengar.
Funderar på att ha röda slingor fast brunt hår.
Vad tror ni om det?
Jag har ju haft brunt hår förrut och det såg inte förjävligt ut.
Men just det här med röda små slingor och det kanske är svårt att göra behålla lite av det röda håret för att göra resten brunt, jag vet inte riktigt.
Men vi får helt enkelt se.
Svart blir det iallafall inte.

Känner mig ganska stressad, så ska väl börja sätta igång här hemma.
Men samtidigt så känner jag att jag vill uppdatera en massa i bloggen innan jag sätter igång här hemma, vill ju dessutom få svar på min fråga angående tröjan så jag vet om jag kan visa mig ute så eller inte, haha skämtosido.

Men jag hoppas ni alla får en trevlig helg, ska försöka uppdatera massor medans jag är i Gävle men vill ändå inte lova för mycket, men ska ta med min dator dit så kanske blir det en massa uppdatering.
Lättare att sitta från min dator och uppdatera med bilder, än Amar's.
Då kan jag liksom lägga in bilder när jag vill och har lust och inte be om hjälp.
Tycker ju hans dator är så komplicerad, haha.

Kommentarer

  • Tess säger:

    haha känner igen det där med ''kan jag ha det här plagget nu när jag har rött hår?'' . jag var precis likadan (;



    men neeeej, inte brunt! behåll det röda! det passar dig jättebra :D

    2012-04-13 | 20:17:42
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/tessic
  • Ajdabajda säger:

    Hej! Nu kommenterar jag tillbaka hoppas du blir nöjd. Tack för dina kommentarer! Tycker i alla fall att du kan ha vilka kläder som helst till rött hår. Jag tycker rött passar till nästan allt. Allt förutom rosa. Men de går också jättebra! Hoppas du får en trevlig helg.

    Kram Ida

    2012-04-14 | 10:59:31
    Bloggadress: http://Idabohlin.devote.se
  • Malin - mamma till Savannah säger:

    Den tröjan passar dig hur bra som helst <3

    2012-04-14 | 18:53:39
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: