Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Härlig Måndag.

Kategori: Mammalivet

Vi träffade ju som sagt Johanna & Sami idag.
Vi mötte dom i Slussen och gick mot Kungsträdgården, upp mot Sergels torg, in lite vid Drottninggatan och sen vidare mot Östermalm där vi tog en liten runda och sen tillbaka till Kungsträdgården där vi satt ett tag innan vi rörde oss tillbaka till Slussen och skildes åt.
Skönt med en promenad och skönt att få prata ut med någon.
Alltid lika kul att träffa dom, dock var Lillfisen på ganska dåligt humör.


Väl hemma så blev det middag, fick bli makaroner med köttfärssås.
Det är en av mina favoritmaträtter, helt ärligt alltså.
Trots att det är vanligt så är det tamejfan så gott.
Efter maten blev det bad och sen sängen för Lillfisen och när hon somnat, så la även jag mig i ett bad och bara njöt av livet och pratade även med Amar gjorde jag, frågade lite saker och sådär.
Saknar honom något otroligt även fast vi skildes åt på morgonen bara :/

Nu sitter jag här framför datorn, har det astråkigt.
Har nyss pratat med Lotta i telefonen.
Kanske blir att möta henne och Noah en stund imorgon.

Har även planerat att jag och Therese ska ses imorgon, ska bli så skönt att träffa henne igen, har så jäkla mycket att prata med henne om, känner att jag är påväg att explodera av allt jag vill och måste berätta för henne, haha.
Nää, invänta att Big Brother börjar.

Peaaaaaaaaaaace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: