Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Grönsaker med vitlöksdip.

Kategori: Mammalivet

Ner till ICA för att möta Mamma.
Ska väl handla något gott tills ikväll.
Fast jag satsar nog på grönsaker med dip ikväll.
Mycket godare och fan så mycket nyttigare.
Fredagsmys på hög nivå.
Ska väl kolla på Let's dance för typ första gången i livet och sen slå på en härlig film.
Vill ju se en massa filmer och vi har ju Teliabutiken och där finns det ju en del att välja mellan, men vilken ska jag välja? Det är så många jag vill se, men lär ju kolla på film med Mamma så då kommer vi nog överens tillsammans så blir det ju inte dom amerikanska komedierna jag vill se, för det är inte min Mamma så förtjust i men annars annars kan det bli vad som helst.
Återkommer senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: