Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Gävle baby!

Kategori: Resa

Saknar att blogga, saknar det som fan.
Loggar in hela tiden och börjar skriva alla tråkiga saker.
Men jag känner ändå inte lusten till att en del folk ska gotta sig i mitt liv.
Men ändå känner jag inte för att göra bloggen privat.
Ska försöka bestämma mig en gång för alla hur det blir.
Måste få fokus!

Är ju i Gävle, blev ingen tatuering av en större anledning och några små.
Vill helst inte prata om det i bloggen, men allt är bra och det tackar jag gud för.

Under dom här dagarna här, har jag och Amar mest myst med varandra.
Men vi har också varit på Interpool med hans grabbar, även Rayan och Filip kom förbi.
Var riktigt trevligt att träffa dom, Rayan och jag pratade på som vi känt varandra i en evighet fast vi egentligen bara pratat via bloggen och facebook, men har känt från början när vi började prata att hon var en enkel person, en som inte dömer och som lyssnar och jag hade rätt.
En underbar person! ♥

Igår var vi hemma hos dubbel A och grillade irakisk kebab.
Det bästa som finns är det, och ännu bättre när man har trevligt sällskap.
Många av Amar's grabbar var där och dom satt där och prata på arabiska och försökte översätta till mig, när dom hade ett mellanrum att prata i, haha.

Nej, nu tänkte jag ta en cigg och sen lägga mig i badet.
Blir säkert till att gå till Boulongerskogen (ellerhur det stavas) och kolla på majbrasan, jag och Amar har planerat in det och lite annat sånt där mys som man gör lite då och då med den man älskar för att visa extra kärlek, men vi får se hur trött han är när han kommer ifrån jobbet.
Ska vara en del folk där idag, så kommer nog bli grymt vilket som.
Här har ni den irakiska och goda kebaben.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: