Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Egen lägenhet ?

Kategori: Resa

Sitter framför datorn nu och har nyligen kollat på Unga mödrar.
Har börjar värma mat till puckot själv.
Ja, jag är i Gävle, blev så att man kom iväg iallafall.
Så jävla bäst känsla är det att vara här, trots att folk här i Gävle verkligen kan vara riktiga idioter och jag har verkligen tröttnat på en del av alla människor som finns här.
Men skönt att man har dom som man vet är äkta.

Nu hoppas jag bara på att snart få en lägenhet här, så att mitt och Lilja's liv verkligen kan börja på riktigt, det är ju inte sådär superkul att bo med sina föräldrar, det tar mycket på ens krafter att inte ha en egen yta att gå och gömma sig ibland när Lilja sover, jag är ju en sån person som ofta vill ha mitt egna space som jag kan rymma till och bara få tänka i min egna ensamhet.

Puss & Kram!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Åååhh du kom iväg iaf=)

    Vad roligt!

    Förstår att du är nyfiken haha

    Men kan inte skriva ut något..

    Får ta det sen när vi ses..Vet inte ens om det blir så som jag vill eller inte ännu heller!

    Märker vi inatt :)

    2012-04-05 | 19:29:05
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Malin - mamma till Savannah säger:

    Det är en riktig befrielse med egen lägenhet kan jag ju lova :)<3

    2012-04-11 | 21:46:33
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: