Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Du äger mitt hjärta, älskling.

Kategori: Kärlek

Mitt liv är så jäkla bra, jag bara älskar livet jag lever och jag älskar mina närmaste.
Jag har världens finaste dotter, underbara vänner, bästa föräldrarna och jag är så tacksam för dom alla, men jag är även tacksam för alla fina läsare jag har som verkligen tycker om mig, för den dom känner mig i bloggen för, ibland har jag spelat stark och glad för att inte visa min ledsna och arga sida, men även när jag visat den har en del av er visat ert stöd och det är jag så tacksam över. Nu tror säkert många, varför nämner hon inte Amar? Jo men det var precis det jag tänkte göra nu, för han har fått mig på bättre fötter, det är han som fått mig att älska mig själv på det sättet jag gör, fått mig att få det själv förtroende jag har nu, hade jag aldrig träffat honom så hade jag aldrig vågat tro på mig själv, jag hade varit precis som förrut och gjort allt som jag egentligen inte borde och ni ska veta att jag tackar gud varje natt för alla dom underbara människorna i mitt liv men framför allt min Lillfis och Amar, dom är verkligen dom som gör mitt liv värt att leva.

Jag och Amar har suttit och pratat om drömmar och jag berättade om min dröm som jag hade för några dagar sedan och han suckade ganska mycket, men när jag sa att jag ville det även i verkligheten så blev han faktiskt så jäkla gullig och det kändes nästan som jag blev kär på nytt, fast jag varit kär i honom i över snart ett år och fyra månader. Förstår ni hur jävla hårt han tagit mitt hjärta? Han äger verkligen mitt hjärta, jag kan inte ens själv förstå hur mycket jag älskar honom, hur ont det gör i mig att vara ifrån honom.
Bästaste Amar! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: