Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Dolma är bland det godaste som finns <3

Kategori: Resa

Hejhej!

Igår så började dagen med att bara ta det lugnt, som jag även skrev igår. Kollade på tv, hjälpte till lite här men var en helt chilldag, tillslut så åkte jag och Amar till Willys och allting blev stressigt, vi åkte till Willys och handlade en del saker till kvällen, sen hämtade vi upp hans kompis A och därefter vidare för att handla nötter, cigg och redbull. Sen blev det hem där grabbarna väntade, vi åt dolma och det dödade mig i munnen.
Jag åt så mycket så jag till och med spydde, haha.
Men spydde och åt lite till och efter maten blev det att ta en dusch och sen börja sminka mig, så fort jag var klar med allt och tagit en cigg så blev det till att börja med första drinken.

Vet inte exakt när vi tog taxi till Interpool men det gjorde vi iallafall, hade det helt galet där. Alla var ju nästan där, grabbarna spelade lite biljard och jag träffade as sköna brudar, pratade med folk om Brynäs eftersom dom vann matchen igår och är nära att ta guld, ville driva lite och började typ heja på Skellefteå bara för att och jag fick onda blickar från en del folk iallafall, men sen insåg dom att jag stod och drev och att jag inte alls är så inne i hockey, utan att jag bara hört och sett via facebook statusar hur matchen slutat och sådär.

Vi drog även förbi R's jobb och därefter så blev det hem för att sova, men innan vi sov så fick det bli lite fyllekäk som fick bli dolma, älskade dolma!

Idag så har vi bara hunnit äta frukost och ska väl typ bara ta det lugnt, vi funderar på att se matchen på tv idag, men få se om vi hinner med det, vi har ju en tendens att göra andra saker när vi planerat in något att göra, vi lär väl stå på Willys eller något sånt när matchen börjar och jag HATAR att börja kolla på matcher både i fotboll och hockey typ mitt i, det är en av dom sakerna jag hatar.



Laaaaaaaaaaaaater!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    måste bara fråga inte för att vara elak om du inte är det men är du gravid igen

    2012-04-15 | 14:11:29
  • pernilla "tuttis" säger:

    Ja jag håller med ang joe men nä marcelo ska nt ut :} annica och han e sååå söööta tsm!! Tycker de e bra som de e plus blir de ju mer "triangeldrama" då de e kärlekspar där inne ;) hiho

    2012-04-15 | 15:49:28
    Bloggadress: http://mammatuttis.blogg.se/
  • Anonym säger:

    var också på interpool igår..

    skitsnygg hårfärg btw. rött är heeetttttt!

    2012-04-15 | 16:13:57
  • maria säger:

    Vad innehåller dolma???



    Cool laaaaater bild

    Kram Maria

    2012-04-15 | 18:25:34
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Maria Ester <3 säger:

    Det är såååå gott!! :)

    2012-04-16 | 00:24:47
    Bloggadress: http://marialatina.blogg.se/
  • Petra säger:

    Du ska alltså ha gjort en gastric bypass för länge sen? Hur mycket har du gått ner egentligen då det inte ser ut att vara mycket om man kollar på bilden i det här inlägget. Tycker det är dåligt att våra skattepengar missbrukas när man får en sån här chans.

    2012-04-16 | 10:09:00
  • Emeliie säger:

    Synd bara att du andra anonym inte skrev namn och om du vet vem jag är, att du inte kom fram och hälsade på mig.

    Älskar att lära känna nya människor ju!

    2012-04-16 | 11:05:21
    Bloggadress: http://emeliitaah.blogg.se/
  • Mona Alalawi Alhadad säger:

    Dolmaaaaa i hjärtat! :D

    2012-04-16 | 14:31:40
    Bloggadress: http://twogiirls.webblogg.se/?tmp=161109

Kommentera inlägget här: