Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Dags att öppna sig ?

Kategori: Mammalivet

Passar på att skriva i pausen av Hem till gården.
Egentligen skriver jag väl ingenting vettigt, men jag känner verkligen för att uppdatera bloggen med en massa inlägg idag, dock så är det ju mycket jag inte vill skriva ut av olika anledningar, men kanske ska skita i anledningarna och bara få ur mig allt som tynger mig?
Kanske ska jag vara ärlig och bara öppna upp mig.
Skita i om folk blir sårade.
För jag orkar inte gå runt med alla dessa saker inom mig.
Folk berättar hemligheter för mig som jag inte får säga till någon.
Men spela då inte ett spel med en annan människa.
Blir helt galen på allt som finns inom mig.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Jag e ledig heeela nästa vecka=)

    Vi kan ses varje dag haha

    2012-04-11 | 12:33:35
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: