Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Dagisplats.

Kategori: Mammalivet

Lillfisen har fått dagisplats med start till den 15 Augusti.
Skickade ju in ansökan om tre altenativ.
Hade ett förstahandsval, andrahandsval och tredjehandsval.
Hon har kommit in på andrahandsvalet.
Nu måste jag bara svara om jag ska ta den eller ej.
Känns både bra men ändå dåligt på något sätt.
Så ska tänka ut hur jag vill göra.
Men antagligen så tar vi dagisplatsen, ligger i området också.

Nu ska jag söka massa jobb.
Men lite jobbigt är det ändå.
För söker ju även jobb i Gävle och tänk om jag får jobb där?
Då gäller det att fort som attans fixa dagisplats till Lillfisen.
Aja, det brukar ju ordna sig så lär väl göra det nu också.

Bättre att bara leva för nuet och tänka ut om hon ska gå där eller ej.
Nu ska vi äta frukost här hemma och sen bara mysa och busa en massa.
Smell you later!

Kommentarer

  • Mija säger:

    Du kan ju tacka ja till andrahandsvalet men ändå stå kvar i kö till förstahandsvalet, om det skulle dyka upp en ledig plats där senare!

    2012-04-17 | 12:22:41
    Bloggadress: http://mijauz.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Får jag fråga hur mycket du har jobbat i ditt liv?

    2012-04-17 | 15:42:39

Kommentera inlägget här: