Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Bloggar jag följer.

Kategori: I'm asking you.

Har glömt att berätta för er att mina länkar till bloggarna jag följer är uppdaterade, så det är bara kolla på högrasidan om ni är intresserade av vilka bloggar jag följer, och den kommer även uppdateras lite då & då eftersom jag ofta hittar nya bloggar att följa. Vilka bloggar följer ni? Kanske har ni något bra tips på blogg till mig? Skulle vara kul att börja läsa någonting nytt faktiskt. Har inte tröttnat på dom jag redan läser, utan vill utöka det med fler bloggar och mer sätt att skriva på.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Oj vad många du följer=)

    Att du hinner haha

    2012-04-13 | 11:05:07
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • kajsa säger:

    tack :) Vi åker bil ner men vi parkerar i parkeringshuset där :) för de va fullt på båten

    2012-04-13 | 11:41:16
  • Malin - mamma till Savannah säger:

    jag ser inte länkarna :/

    2012-04-14 | 21:47:14
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: