Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Bild och tankar.

Kategori: Hate me or love me.

Tänkte bjuda på två bilder ifrån igår, som jag snott ifrån Therese's blogg.
Hade mindre smink på mig än vanligt, vad tycker ni?

Bättre eller sämre?


Men hur som helst.
Hade det riktigt trevligt igår för er som inte redan förstått det.
Vill egentligen skriva ut allt vi prata om och bara vara helt jävla ärlig och strunta i om jag sårar någon eller om mitt liv kan bli väldigt jobbigt för att jag är ärlig, men jag orkar inte gå med allt detta inom mig, orkar inte tänka på allt som snurrar i mitt huvud och allt jag fått reda på dom senaste dagarna gör att jag bli galen, gör att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Varför kan folk inte bara vara ärliga mot människor? Varför kan inte folk bara säga till folk vad dom tycker och tänker, man behöver inte vara elak går faktiskt att säga allting på ett snällare sätt än att du är ful, du är äcklig yadayada. Det är så mycket jag hört nu så att min hjärna är beredd på att explodera. Men det kommer väl en dag, då även jag expoloderar och då tycker så synd om en del människor för det kommer verkligen inte sluta roligt för dom, med tanke allting som jag egentligen borde säga men inte har gjort. JOBBIGT LÄGE AB!

Kommentarer

  • kajsa säger:

    ibland är de bäst att hålla saker inne ändå fas de e jobbigt,de har ja själv fått lär a mig att göra,allt man vet,borde inte alla veta heller .. de e meningen ibland :) Så kör jag iaf,håller de inom mig,tills personerna som ja hållt de inne för fuckar för mig ;D då bombar ja ut med allt hahahahah

    2012-04-19 | 16:16:37

Kommentera inlägget här: