Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Bara för dig Therese.

Kategori: Mammalivet

Therese, ville att jag skulle blogga så hon hade något att läsa när hon skulle äta mat, så tänkte väl vara lite snäll och uppdatera nu när det är paus i Big Brother också. Vet inte riktigt vad jag ska skriva dock, kollade ju Revenge och pratade med Amar, kändes så skönt att prata med honom. Ibland har jag såna där stunder då jag bara vill prata med honom och allt han säger får mig att må bra, trots att han bara kan fråga vad gör du? Vilket jävla pucko man är ibland då, precis som Bästavän sa. Du är ett riktigt pucko men det är egentligen ditt riktiga namn, haha. Okej, ja det kanske det är. Jag vet faktiskt inte. Vad tycker ni?

Finns så många människor jag stör mig på, jag skulle kunna skrika ut min ilska och många av dom jag stör mig på vet om det och jag pallar fan inte mer. All den falskhet som finns runt omkring er.
Ni knullar allt som går att knulla, upptaget som åsna.
För er verkar det inte spela någon roll.
Men det är erat liv och ni gör vad ni vill.
Är bara glad att jag inte blandas med er.
Att folk ser mig som bättre människa än så.

Nej, nu ska jag återgå till Big Brother.
Hörs senare!

Kommentarer

  • Malin - mamma till Savannah säger:

    Svar: vi mår bara bra :)

    Tack för att du finns<3<3

    Jag har ju min mormor som kan ställa upp hon är verkligen en ängel.

    Det blir nog lite långt att lämna bort henne ända till stockholm är jag rädd :)

    Vet inte hur jag skulle klara mig utan morfar och mormor dom är bästa jag har förutom Savannah då som är det allra bästa jag har<3<3

    2012-04-26 | 22:51:56
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/
  • Malin - mamma till Savannah säger:

    hur mår du och Lilja?

    2012-04-26 | 22:52:20
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: