Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Älskade telefon!

Kategori: Resa

Nu har man duschat och gjort sig klar för dagen.
Dock vet jag ju inte exakt vad som händer.
Men Amar och jag behöver prata om en sak när han kommer hem.
Handlar om efter matchen imorgon, vill ju så gärna att det ska hända.
Ber till gud och håller tummarna för att det händer.

Var nyss ute och rökte och smsade lite med några glada människor.
Förrut så var det jag och min telefon, kunde inte leva utan den.
Men kom ifrån det ett tag, men är inte lika grov som förrut men har faktiskt börjat älska att prata i telefonen, vilket jag annars förrut bara avskydde och har även börjat tröttna på sms.
Känns så drygt med sms.

Bjuder på en bild från när jag var ute och rökte nyss.
Vad tycker ni? Be honest! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: