Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

7 April 2012 Lördag.

Kategori: Resa

Shuulululu!

Igår eftermiddagen så blev det en hel del mys i soffan, kollade på Big Brother och därefter så blev det dags för filmmys. Vet dock inte namnet på filmen, utan det var J som valde filmen men han väljer i och för sig alltid asgrymma filmer, kunde liksom inte slita blicken ifrån tv.

Tycker synd om dig, när verkligen sanningen kommer fram.
Du ska bara veta hur jävla arg och galen jag var igår.
Therese fick ju en del sms om hur jävla arg jag var, hur jag skulle kunna ha tofflat någon till döds, fast jag menade ju inte det ordagrant utan det var ilskan som tog över mig för några sekunder, men tacka gud för att man har så fina vänner som försöker lugna ner en.

Nej, nu har jag precis städat här och ska nu busa & mysa med dom bästa.
Höörs!

Kommentarer

  • maria säger:

    Hur är det med dig ?

    Är du hemma från Gävle igen ???



    Kramar till 1000

    Kram

    2012-04-08 | 10:03:44
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: