Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

3 April 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej alla härliga och fina läsare!

Solen skiner och jag mår toppen, trots att inte allt är toppen så har allt nästan släppt och det som finns kvar är så pass lite så jag inte ens märker av det. Älska livet! ♥

Lilja har även haft en himla lång sovmorgon, inte för jag bad henne ha det, för själv vaknade man klockan halv åtta och var på ett strålande humör, men lillfisen ville sova vidare och vaknade inte för ens nu vid 10.40.  Visst är det sent, men man får ha lite överseende med henne just nu, då hon börjat dregla som i helskotta och dessutom så har hon feber dag från dag, så jag tror nog att en eller flera tänder är väg.

Idag vet jag inte riiktigt vad som händer, smsade Johanna för att se vad hon och Sami skulle göra, men hon hade redan planer tyvärr så det får bli en annan gång.
Försöker även väcka Amar, eftersom han sover som en stock just nu, jag förstår att han gör det, men han har en del grejer han måste fixa idag innan han börjar jobbet som jobbet, som gör att han måste upp nu, haha. Känner mig lite som en mamma till han också, men vad gör man inte för den man älskar?
Måste ju hjälpas åt.

Nu blir det att spela facebook.
Laaaaaaaaaateer!

Kommentarer

  • Malin mamma till Savannah säger:

    Skönt när barnen vill sova länge så man får vila lite :)<3

    2012-04-03 | 15:09:00
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: