Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

<3

Kategori: Kärlek

Omnia vincit amor.



Ana behabek habibi.
Även fast vi inte alltid har det bra.
Även fast vi båda har tvivlat, även fast vi båda varit knäppa.
Så vet jag nu, att det är dig jag vill spendera mina dagar med.
Det är dig jag vill gifta mig med, det är dig jag vill ge mina dagar till.
Du betyder så otroligt mycket för mig.
Hoppas vid gud att det snart är du & jag som går fram till altaret.
Jag hoppas det är du & jag som går hand i hand, livet ut.
Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag.
Du är mitt allt älskling & jag vill aldrig någonsin förlora dig.
Trots att vi dagligen kämpar för oss så är jag inte det minsta osäker på att det är dig jag vill dela mitt liv med, jag har aldrig känt så här för någon förrut.
Du är det finaste jag vet.
Ingenting kommer få mig att sluta älska dig.
Mitt hjärta brinner för dig.
Varje gång jag hör ditt namn så slår mitt hjärta ett extra slag.
Varje gång jag hör din röst blir jag glad inombords.
Varje gång jag ser dig så blir jag knäsvag.
Jag är lika kär i dig nu som jag var i början.
Jag vill dela mitt liv med dig och om gud vill så är det så det blir.
Jag älskar dig & kommer alltid göra det.

Kommentarer

  • Roro säger:

    Så länge allt känns rätt så kämpa, ingen förhållande har det lätt tro mig gumman.. Kärleken är värd allt även om det trycker ner oss ibland men man ska alltid ha sin värdighet och stolthet! Det är vårt vapen ❤

    2012-04-24 | 10:59:51
    Bloggadress: http://gjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: