Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

2 April 2012 Måndag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Vet att jag lovade er en uppdatering och jag lovar att försöka uppdatera senare idag, men det är väldigt mycket just nu både med hur jag mår och hur i övrigt. Har mycket att fixa med som gör att bloggen hamnar lite efter, men förhoppningsvis så kan jag blogga redan ikväll och då lovar jag er att ni inte blir besvikna.


Är dödstrött trots att klockan är 10.35 när jag skriver det här men vill bara sova och sova och sova men man har ju sina plikter och måsten som man absolut måste göra, så blir till att göra det först och sen får det bli en tidig kväll istället. Fast det tror jag för ens jag ser det.


Några av era kommentarer är ännu inte svarade på, men lovar att ta mig tid så fort som möjligt för att göra det. Hoppas ni står ut med den dåliga uppdateringen just nu.


Puss & Kram!


Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Skriv vad du vill, allt jag säger e att bli inte förvånad eller kaxig när folk ifrågasätter dina inlägg när du uttrycker dig som du gör.



    Försöker krossa dig?

    Wow, chilla ner me dramat, jag ställer enkla frågor utan varken bra eller dålig ton... sen e du känslig o tar d som du vill ,men d ligger hos dig.



    Och ja jag vet att du frågade dig själv, en självsäker person frågar inte va som e fel på en eftersom man redan har den insikten om sig själv.

    jag spelar inte bättre än dig men tycker väl kanske att du borde tänka efter innan du skriver något för alla dina inlägg talar mot varann.

    2012-04-02 | 14:29:41
    Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
  • maria säger:

    Ha det

    M

    2012-04-02 | 14:52:57
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Roro säger:

    Åååh dina ord får mig att rysa, tack gumman för dom fina orden.. Jag är kvar här tills fredag tror jag sen åker jag till Stockholm :)

    2012-04-02 | 16:17:38
    Bloggadress: http://gjb.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Kör bara kööör ;-) hehe

    2012-04-02 | 18:07:25
    Bloggadress: http://Http:// theycallmejessica.blogg.se
  • Tess säger:

    tack snälla! o min helg var toppen. behövde verkligen komma iväg:)



    verkar som det är lite sisådär med dig i nuläget?:( hoppas allt kommer bli bra snart. så himla trist när allt inte flyter på som det borde :/



    kram!

    2012-04-02 | 18:47:12
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/tessic
  • kajsa säger:

    tack :D joo gävle är skiiit haha ,, eller inte staden folket :D äruu här nu eller dragit?

    2012-04-02 | 22:06:10
  • kajsa säger:

    jaha ok :P hoppas på det då :)

    2012-04-02 | 22:41:32
  • kajsa säger:

    just ja , joo ja röker hahaha gick inte skit bra de där eller ..

    2012-04-02 | 23:10:40

Kommentera inlägget här: