Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

17 April 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hallå, hallå!

Måste snart börja fixa mig för att sen åka ner till Sickla köpkvarter.
Jag ska ju träffa Noah & Lotta där, var ju ett tag sen sist.
Kanske kommer även Therese dit, men det får vi helt enkelt se.
Annars så ses ju hon och jag någon annan dag.
Har inte så mycket tid längre.
Glömt bort att jag har kläder i torktumlaren.
Hoppas bara att allt hunnit torka.
Annars vet jag inte riktigt hur jag ska göra.

Hoppas ni får en fin dag idag.
Ska se till att ta mycket bilder idag.

Puss!



Kommentarer

  • maria säger:

    hoppas ni hade trevligt



    Grattis till dagis plats

    Kram Maria

    2012-04-17 | 16:29:43
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: