Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

11 April 2012 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

God morgon, god morgon!

Somnade kring halv ett igår och idag känner jag mig inte alls utvilad.
Lillfisen vaknade nyss och ville ha en flaska, men hon somnade om lika fort.
Så ska väl lägga mig ner nu igen och vila lite iallafall, vet inte om jag kan somna om.
Men kan jag det så är det ju bäst.

Senare idag blir det bara att städa lite här hemma.
Ska plocka in kläderna i garderoben, och ge mig ut på en promenad.

Mina kläder är förresten skickade ifrån Ellos, så nu är dom snart här, jag reklamerade ju en tröja för att den var trasig och därefter så beställde jag ytterliggare två, men en kommer tyvärr inte komma, men två tröjor och dessutom få pengar tillbaka, hur bäst är det inte?
Får tillbaka ca 300 kr och dom pengarna ska jag lägga på mig själv, genom att köpa ett par leggings och kanske någon fin tröja ifrån någon butik.
Hoppas tröjorna kommer innan veckans slut.

Nej, nu ska jag lägga mig ner och vila igen, hoppas på att Amar ringer mig när han är ledig, för har en del att prata med honom om, vi får helt enkelt se.
Laaaaaaaaaaaaater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: