Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

10.53

Kategori: Mammalivet

Har suttit och rökt på balkongen och pratat med Therese i telefon.
Känns så himla skönt att prata av mig ibland.
Trots att hon kanske inte förstår, fast det gör jag inte riktigt själv heller.
Men så skönt att få öppna upp mig för någon som inte dömer.
Man märker verkligen vem som är ens riktiga vänner.
Tack till er alla, ni är så fina och jag uppskattar och älskar er.


Ska snart ta tag i städningen här hemma men sitter just nu och pratar med J på facebook och det är lätt att fastna då ju, vet inte varför det är så enkelt att fastna när man snackar med honom.
Tror nog det blir till att titta på Hem till gården och sen städa.
Få se hur allting blir ikväll, men jag tror inte på något än.
Pallar'nte tro på något och sen bli besviken.
Nej, nu ska jag återgå till facebook-chatten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: