Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

10 April 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Nu är man hemma i Stockholm igen, eller har varit det i flera timmar men det är för ens nu jag orkar uppdatera. Vi har inte gjort någoting, bara lekt och sovit middag och tillslut så la jag mig i ett bad och nu sitter jag här framför datorn och väntar på att middagen ska bli klar, blir ju inte värsta maten idag inte utan det får bli finska tjocka korvar med makaroner, enkelt, snabbt och gott.
Så jag klagar inte.

Nu ska jag ta och spela lite på facebook innan det är dags för att äta middag och därefter så måste jag ju kolla bort Revange ifrån förra veckan, kollade ju på Sommaren med Göran istället för att kolla på Revenge och inte kan man ju missa något avsnitt och sen är det ju även final i Top Model Sverige, och jag hejar garanterat på Klara. Vem hejar ni på?

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: