Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

08.46

Kategori: Mammalivet

God morgon, god morgon!

Nu sitter vi här hemma och har precis ätit frukost.
Försöker få tag på en viss person, men tydligen ska det vara otroligt svårt.
Din förlust och inte min.

Vet inte vad händer idag, Therese ska ju jobba extra idag.
Så ingen date med henne idag tyvärr, har så mycket att berätta och så har ju hon himla massa saker att berätta för mig också, gud vad jag älskar att prata med henne.

Men förhoppningsvis blir det kanske imorgon.
Sen imorgon blir det handla hem lite grejer och sen se om vi kanske åker till Gävle.
Skulle vara så mys och vara i Gävle, skulle älska att åka dit och få pussa på både mitt stora hjärta och mitt lilla, men vet inte ännu hur det blir utan vi får helt enkelt se hur allting blir.
Jobbigt med all packning bara.
Skulle vara mycket enklare att ha körkort.
Men det kommer ju det också.

Nej, nu ska jag mysa med Lillfisen som verkar vilja kramas.
Inte ofta hon vill mysa, hon brukar oftast mest busa.
Så nu får man passa på.

Laaaaaaaaateer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: